КИНА ГИ ИСКОРИСТУВА И ЕВРОПСКИТЕ ТАРИФИ Успехот на електричните автомобили продолжува

КИНА ГИ ИСКОРИСТУВА И ЕВРОПСКИТЕ ТАРИФИ Успехот на електричните автомобили продолжува

Кинескиот производител BYD веќе регистрирал повеќе од 20,000 хибридни возила (PHEV) во Европа во текот на оваа година. Слично, MG забележува зголемување на продажбата на хибриди, додека продажбата на електрични возила (EV) во регионот опаѓа. Европската унија е свесна за постоечката правна празнина, но не изгледа подготвена да ја затвори. Во обид да ја заштити својата автомобилска индустрија и да се одмазди на кинеските производители за неприфатливите субвенции од нивната влада, Европската унија воведе високи тарифи на увезените електрични возила од Народната Република од октомври 2024 година. Меѓутоа, кинеските марки веќе се обидуваат да ги заобиколат тарифите колку што е можно, поставувајќи локални производствени капацитети и, барем за сега, зголемувајќи го фокусот на хибридите.

Хибридите се наоѓаат во релативно безбедна зона, бидејќи се делумно покриени од тарифниот систем на ЕУ. Со оглед на тоа што остануваат популарни кај европските купувачи, не е изненадувачки што кинеските автомобилски производители зголемуваат увоз на хибриди на рекордни нивоа. Според неодамнешниот извештај на Dataforce, BYD регистрирал 20,000 хибридни возила во ЕУ во првата половина на годината, што е повеќе од три пати бројот на PHEV што ги увезе во текот на целата 2024 година. Исто така, MG увезе повеќе PHEV во периодот од јануари до јуни отколку во целата 2024 година. Lynk & Co исто така увезува повеќе PHEV во Европа од кога било.

Зголемувањето на фокусот на хибридите значително им користи на кинеските компании. Секое електрично возило што BYD го продава во Германија подлежи на основна такса од 10 проценти, а потоа дополнителна такса од 17 проценти, што ја зголемува тарифата на 27 проценти. За најпродаваното Atto 3, овие тарифи додаваат околу 10,000 евра (11,600 долари) на електричниот SUV. За споредба, хибридниот BYD Seal U мора да се справи само со 10 проценти такси, што е еквивалентно на 3,999 евра (4,600 долари) врз основа на неговата стартна цена од 39,999 евра (46,600 долари). Влијанието е уште поголемо за SAIC, кој продава MG модели, бидејќи се соочува со највисоките тарифи на ЕУ од 45.3 проценти за своите увезени електрични возила. Затоа, во првите шест месеци од оваа година, продал 60 проценти помалку електрични возила низ континентот, но зголемил регистрациите за хибридите MG HS, MG ZS и MG 3.

Директорката на Центарот за автомобилски истражувања во Германија, Беатрикс Кеим, изјави: “Беше само прашање на време кога кинеските производители ќе ја променат својата стратегија по воведувањето на специјалните тарифи за да ја зголемат својата профитабилност во Европа.” Европската комисија е свесна за правната празнина што ја искористуваат кинеските марки, но не изгледа загрижена. Наместо тоа, останува оптимистичка дека ќе може да најде решение преку преговори со агресивно растечките кинески автомобилски производители.

CATEGORIES
Share This