ПОГОЛЕМ ПРОБЛЕМ ОТКОЛКУ ИНОВАЦИЈА – Групна тужба против VW за копчињаа на упраувачот

ПОГОЛЕМ ПРОБЛЕМ ОТКОЛКУ ИНОВАЦИЈА – Групна тужба против VW за копчињаа на упраувачот

Тужба против Volkswagen за капацитивните копчиња на воланот поради потенцијални безбедносни ризици. Тужителите тврдат дека компанијата била свесна за проблемот, но не ги информирала возачите. Физичките копчиња на воланот ќе се вратат со новиот електричен модел ID.2all. Кога Volkswagen ги воведе копчињата на воланот чувствителни на допир, тие изгледаа футуристички, но предизвикаа повеќе фрустрација отколку восхит. Според новата групна тужба во САД, овие капацитивни контроли не само што се непријатни, туку можат да претставуваат и реален безбедносен ризик.

Неколку години наназад, Volkswagen призна дека копчињата чувствителни на допир на воланот биле погрешен потег и се обврза да се врати на физички прекинувачи во идните модели. Сепак, тоа не им помага на сегашните сопственици кои сè уште се соочуваат со контроли кои, според општото мислење, се премногу чувствителни. Според тужбата, овие прекумерно чувствителни контроли можат да активираат Адаптивен Круз Контрол со „само лесен допир на раката“, што потенцијално може да ги доведе возачите во опасни ситуации.

Случајот е фокусиран на VW ID.4 моделите опремени со овие капацитивни копчиња и именува два тужители кои сега се „плашат и двоумат“ да ги возат своите возила. Групната тужба исто така тврди дека VW не ја открил наводната дефектност, ниту понудил соодветни поправки или замени без надомест, или дури и понудил да ги надомести своите клиенти. Исто така, се тврди дека VW била свесна за проблемот поради жалби од клиенти, внатрешни записи и информации испратени од дилерите. Тужителите тврдат дека Volkswagen е виновен за измама по пропуст, заедно со кршење на изречената и подразбирана гаранција и неправедно обогатување.

Тужбата е поднесена во федералниот суд во Њу Џерси и исто така тврди дека компанијата ги прекршила законот за заштита на потрошувачите во Конектикат и Масачусетс. Иако поминаа речиси три години откако VW изјави дека ќе се откаже од своите капацитивни контроли на воланот, ќе мораме да почекаме до лансирањето на електричниот ID.2all пред физичките копчиња на воланот повторно да се вратат. Како таква, германската марка веројатно ќе треба неколку години за целосно да ги отстрани хаптичките прекинувачи од остатокот од својата понуда.

CATEGORIES
Share This