MERCEDES-BENZ И BMW ВО АКТИВНИ ПРЕГОВОРИ Би можеле да споделуваат заеднички мотори

Mercedes-Benz е во напредни преговори со BMW за потенцијално користење на четвороцилиндричните бензински мотори на ривалот во својата следна генерација на PHEV возила и возила со продолжен домет. Оваа соработка е дел од радикалното преиспитување на стратегијата на Mercedes, предизвикано од побавното усвојување на електричните возила отколку што се очекуваше.
Извор од Mercedes изјави за Autocar дека двете компании веќе се на високо ниво на планирање и преговори, а најавата за конечниот договор се очекува пред крајот на годината. Потенцијалната соработка, која прва ја објави германскиот Manager magazin, подразбира дека BMW ќе обезбеди нова генерација бензински мотори за употреба во моделите на Mercedes, вклучувајќи CLA, GLA, GLB, C-класа, E-класа и GLC, како и во предстоечкиот „Мали G“.
Согласноста помеѓу овие ривалски компании е опишана како „стратешки чекор кон намалување на трошоците за развој“. За Mercedes, ова би значело обезбедување на мотори кои се во согласност со Евро 7 стандардите, што е клучно за продолжување на производството на модели со внатрешно согорување, а исто така би му помогнало да ја прошири понудата на plug-in хибриди без дополнителни големи инвестиции во развој на четвороцилиндрични мотори.
Овој потег доаѓа во момент кога Mercedes постепено воведува нов 1,5-литарски четвороцилиндричен M252 мотор, развиен во Германија, но произведен во Кина од страна на Horsea, заедничкото претпријатие на Geely и Renault. M252 моторот е веќе понуден во новиот CLA и доаѓа со три излезни моќи – 136 KS, 163 KS и 190 KS, комбиниран со осмостепен автоматски менувач со двојно квачило и електромотор од 27 KS.
Сепак, внатрешни извори укажуваат на тоа дека, иако M252 е добро прилагоден за благи хибридни апликации, моментално не е проектиран за PHEV или возила со продолжен домет – празнина која би можел да ја пополни BMW моторот. Се шпекулира дека овој мотор е дводимензионален дериват на четвороцилиндричниот B48 мотор, кој веројатно ќе се произведува во фабриката во Steyr, Австрија. Тврди се дека B48 нуди поголеми можности од M252, бидејќи е направен и за уздолжен и за попречен распоред, што му дава на Mercedes поголема флексибилност во однос на неговите компакти и модели средна големина.
Предложеното партнерство би можело да се прошири и на глобалните производствени чворишта, вклучувајќи потенцијална заедничка фабрика за мотори во САД, со цел да се избегнат растечките увозни тарифи. Доколку се постигне договор, тоа би било историски прв пат два германски производители на луксузни автомобили да делат мотори, а потенцијално и менувачи на подолг рок, заклучува Autocar.


