PEPSICO ПОД ГОЛЕМ ПРИТИСОК Изгубена позиција на пазарот газирани пијалоци

PEPSICO ПОД ГОЛЕМ ПРИТИСОК Изгубена позиција на пазарот газирани пијалоци

PepsiCo се соочува со нови предизвици во конкурентската битка со Coca-Cola, откако падна на трето место зад Dr Pepper. Овој пад е дополнително загрижувачки за компанијата, која сега мора да се справи со нови притисоци од страна на активистичкиот инвеститор Elliott Management, кој објави дека вложил четири милијарди долари во PepsiCo и бара значајни промени во нејзиното работење.

Во писмото упатено до управниот одбор на PepsiCo, Elliott истакнува дека компанијата е на „критична раскрсница“ и дека е неопходно да се подобрат финансиските резултати за да се врати на лидерската позиција во индустријата. PepsiCo, која е позната по своите брендови како Lay’s, Doritos и Gatorade, признава дека е отворена за соработка со акционерите и ценат конструктивни предлози.

Во последната година, акциите на PepsiCo забележаа пад од 15 проценти, што дополнително ја загрижува компанијата во време на глобална инфлација и префрлање на потрошувачите на поевтини производи. Dr Pepper, со своите иновативни вкусови и значителни инвестиции во маркетинг, успеа да ја надмине Pepsi и да заземе второто место на пазарот на газирани пића.

Elliott Management укажува на тоа дека проблемите со кои се соочува PepsiCo се „самоинфлицирани“ и дека компанијата има премногу различни брендови. Секторот на грицки, кој долго време беше двигател на растот, исто така, не дава очекувани резултати, бидејќи потрошувачите поради зголемените цени купуваат помалку чипсови и крекери.

Како решение, Elliott предлага рефраншизирање на мрежата на независни дистрибутери, слично на моделот на Coca-Cola, како и продажба на некои од брендови во сегментот на храна и пијалаци. Овој инвеститор е познат по своите долгорочни стратегии, а не по краткорочни акции.

Според аналитичарите, компаниите од секторот за храна и домаќинство се сè почеста цел на активистите, бидејќи тешко се прилагодуваат на промените во потрошувачките навики. Индустријата реагира на овие предизвици со спојувања и превземања, при што Kraft Heinz објави поделба на две компании, Ferrero купи WK Kellogg Co за 3,1 милијарда долари, а Mars најави преземање на Kellanova вредно речиси 30 милијарди долари.

CATEGORIES
Share This