АУДИ СО АМБИЦИОЗЕН ПЛАН – Годишно производство од 2 милиони автомобили

АУДИ СО АМБИЦИОЗЕН ПЛАН – Годишно производство од 2 милиони автомобили

Audi размислува за долгогодишен цел за продажба од најмалку 2 милиона автомобили годишно, што е за 20% повеќе во однос на 2024 година. Оваа нова стратегија, која ќе биде објавена подоцна оваа година, укажува на амбициозен пристап по неколку тешки години во кои продажбата опадна. Според извор близок до темата, овој потенцијален цел не бил претходно објавен и би претставувал годишен рекорд за германскиот производител на луксузни автомобили.

Audi се соочува со предизвици, особено за матичната компанија Volkswagen, која се бори со задоцнувања во лансирањето на нови модели и технолошки пречки, што го зголемува јазот со конкуренцијата. Овие предизвици дополнително се влошуваат од американските тарифи на автомобили, што ја принуди компанијата да ги намали своите прогнози. Под водство на извршниот директор Гертон Долнер, кој ја презеде управувачката позиција во 2023 година, Audi моментално ја преработува својата стратегија и би можел да вклучи долгогодишен цел за продажба во своите нови планови.

За 2025 година, Audi планира продажба од 1,7 до 1,8 милиони автомобили, по пад од 11,8% на 1,67 милиони во минатата година. Оптимистичките долгогодишни прогнози делумно се базираат на зголемени очекувања за Сједињените Држави, второто најголемо автомобилско пазар по Кина, каде што Audi би можел да ја удвои својата продажба од околу 200.000 автомобили годишно.

Audi не сакаше да коментира за овој извештај. Компанијата заостанува зад конкурентите на американскиот автомобилски пазар, кој, за разлика од Европа, расте. Иако се соочува со високи увозни тарифи од 27,5%, кои ја чинат 600 милиони евра само во првата половина на годината, Audi верува дека може да ја достигне конкуренцијата. Како Porsche AG, Audi нема производствен капацитет во САД, но веќе некое време размислува за отворање на таков, а одлуката се очекува оваа година. Долнер претходно изјави дека секоја фабрика во САД би можела да служи и како извозно средиште, слично на големите локални производствени капацитети на конкурентите Mercedes-Benz и BMW.

CATEGORIES
Share This