ТРАДИЦИОНАЛНИТЕ МАРКИ СЕ ПОВЛЕКУВААТ – Кинеските EV ја освојуваат празнината

Големите европски и британски производители на автомобили се фокусираат на поголеми и повисококвалитетни електрични возила (EV). Сепак, се зголемува бројот на мали EV возила од Кина, кои се во конкуренција со сè поголемите нови автомобили. Во јуни, приближно 10 проценти од сите нови автомобили продадени во Велика Британија беа од кинески марки. Малкумина можеле да предвидат колку брзо кинеските производители на автомобили ќе доминираат на пазарот на достапни EV возила. Според новиот извештај од Велика Британија, брендови од Народната Република преминаа од статус на аутсајдери до лидери, драстично reshaping глобалната конкуренција, така што традиционалните производители на автомобили во голема мера се повлекоа од сегментот на пониски цени.
Извештајот објавен од FIA Foundation истакнува како порастот на малите, економични EV возила од Кина ги принудува европските и британските производители да се концентрираат на поголеми и поексклузивни модели. “Кина, која сега учествува со 27 проценти од глобалните продажби на патнички автомобили, обезбеди конкурентска предност во производството на помали EV возила, со силни аспекти во клучните делови на производството на EV, вклучувајќи синџирите на снабдување со батерии, производствената ефикасност и софтверот,” се вели во извештајот. “Тоа значи дека Кина се разви од нето увозник на патнички автомобили пред 2020 година до најголемиот нето извозник во светот.”
Според извештајот, ова доведе до тоа европските и британските марки да се повлечат од пазарот на достапни автомобили. Сепак, дали самите производители на автомобили ќе го признаат ова останува да се види. Иако EV возилата од Кина се исклучени од пазарот во САД, тие стануваат сè пообичен вид во Велика Британија. Од сите нови автомобили продадени во Велика Британија во јуни, приближно 19,000 од нив беа произведени од кинески марки како MG, BYD, Omoda и Jaecoo. Во моментов, во земјата има повеќе од 130 EV модели, а од нив 33 се со цена под 30,000 фунти (40,200 долари).
Порастот на кинеските EV возила може да помогне во борбата против зголемувањето на големината на новите возила. Како што забележа извршниот директор на RAC Foundation, Стив Гудинг, “Нашата љубовна врска со автомобили од големината на Фиеста може брзо да се обнови ако на пазарот започнат да се појавуваат повеќе мали, економични EV модели,” изјави тој за Yahoo!. Стимулите од Министерството за транспорт на земјата можат да помогнат во зголемувањето на бројот на мали EV возила на локалните патишта. Попусти до 3,750 фунти (5,025 долари) се достапни за нови електрични автомобили, а повеќе од 100,000 дополнителни јавни места за полнење се планираат.


